پرینتر شارپ

پرینتر شارپ

ساخت وبلاگ

امکانات وب

معرفي سيم و انواع آن

سيم مفتولي که همه آن را مي ‌شناسيم يک سيم مسي تک رشته است که به آن سيم خشک هم مي‌ گويند و در تابلو هاي برق استفاده مي‌شود. هادي اين سيم از جنس مس است با روکشي از نوع PVC   با ولتاژ 450 تا 750 براي جريان هاي مختلف و ضخامت 1.5 تا 240 ميلي‌متر به کار مي رود. اما قصه همين جا که هنوز صحبتي از سيني کابل تمام نمي‌شود، سيم انواع مختلفي دارد که هر کدام کاربردهاي خاص خودشان را دارند. در اين مطلب انواع مختلف سيم را معرفي مي‌ کنيم تا وقتي به فروشگاه کالاي برق مي‌ رويد کمتر گيج شويد و جنس مورد نيازتان را سريع‌تر بيابيد.

سيم و کابل

انواع سيم و کابل

سيم مفتولي (NYA)

هادي اين نوع سيم‌ها از مس نرم شده با عايقي از ماده پلاستيک پي.وي.سي در رنگ‌ هاي گوناگون شکل گرفته است. ولتاژ اسمي اين سيم 750/450 ولت است و براي جريان‌هاي مختلف با سطح مقطع تا 240 ميلي‌ متر مربع ساخته مي‌شود. اين دسته از سيم‌ ها در تابلوهاي برق و تاسيسات نصب ثابت در محيط‌ هاي خشک در داخل لوله، روي ديوار يا داخل آن به‌ کار مي‌رود. بنابراين استفاده از اين نوع سيم به‌ طور مستقيم در داخل ديوار مجاز نيست.

سيم نيمه افشان (NYAB)

ساختمان اين سيم مثل سيم NYA است ولي نسبت به آن انعطاف بيشتري دارد. ولتاژ اسمي اين سيم نيز 450/750 ولت است و در تاسيسات نصب ثابت در محيط‌ هاي خشک و در داخل لوله به‌ صورت روکار يا توکار به کار گرفته مي‌شود. استفاده از اين نوع سيم‌ها نيز به‌ طور مستقيم در داخل ديوار مجاز نيست. اين نوع سيم از نظر ساختار شبيه سيم‌ هاي مفتولي است و ولتاژ آن هم 450 تا 750 ولت است. نسبت به سيم مفتولي انعطاف بيشتري دارد.

سيم افشان (NF)

سيم افشان مجموعه‌اي از تعداد زيادي رشته‌هاي نازک مسي است و به سيم نرم معروف است که در سيني کابل قرار ميگيرد. ساختمان اين نوع سيم مانند سيم مفتولي و نيمه‌افشان است. ولتاژ نامي آن 300 تا 500 ولت است. انعطاف آن از نيمه‌ افشان بيشتر است و ضخامت آن از سيم مفتولي، به همين دليل مقاومت الکتريکي کمتري دارد. سيم افشان از سيم مفتولي گران‌تر است؛ چون هزين? توليد آن بالاتري دارد.

شناخت نشانه‌هاي انواع سيم

جنس هادي‌ ها، عايق و نوع کاربرد سيم و کابل با حروف مشخصي روي روکش حک مي‌شوند. در ادامه معني علامت‌ها و حروف روي عايق ‌ها را مي‌گوييم.

N علامت سيم مسي است که با استاندارد VDE آلمان ساخته شده.

Y به معني عايق پروتودور PVC هر رشته است.

S & Z علامت سيم‌هاي مخصوص هستند.

F علامت سيم‌هاي نرم است.

A سيم‌کشي داخل لوله‌ها و M سيم‌هاي مقاوم در مقابل رطوبت است.

انواع سيم

سيم NYA

بدون حرکت در محل‌هاي خشک و در داخل لول? PVC و فولادي نصب مي‌شود. از اين نوع سيم نبايد در زير گچ استفاده کرد. اين نوع با روکش‌هايي به رنگ سبز، سياه، آبي و قهوه‌اي توليد مي‌شود.

سيم NYM

در محل‌ هاي خشک يا مرطوب مثلاً زير گچ، بدون لوله نصب مي‌شود. يک لايه با عايق PVC است و کلافي به رنگ سياه يا خاکستري يا سفيد و روکشي به رنگ سياه، قهوه‌اي و آبي.

سيم NYFA

در داخل لول? PVC و فولادي نصب مي‌شود و براي اشياي قابل حمل استفاده نمي‌شود. سيم‌ هاي نازک مسي به هم ‎تابيده با مواد PVC عايق شده به رنگ سبز، زرد، سياه، آبي، قهوه‌اي، زرد، سبز، بنفش و سفيد عرضه مي‌شوند.

سيم NYAFZ

سيم‌ هاي نازک به هم تابيده است که با هم عايق‌ بندي مي‌شوند به رنگ سياه، سفيد و قهوه‌اي. اين نوع براي روشنايي استفاده مي‌شود و به منظور استفاده در وسايل قابل حمل استفاده مناسب نيستند.

 سيم Y

در داخل لول? PVC و فولادي براي زنگ اخبار، تلفن و دستگاه‌هاي علامت‌دهنده استفاده مي‌شود. اين سيم‌ ها روکش‌شده با مواد PVC است و در دو، سه يا چهار رشت? به هم تابيده و يا تک‌ رشته در رنگ‌هاي استاندارد و در کلاف‌هاي صد متري توليد و عرضه مي‌ شود.

سيم ارت

سيم ارت با وصل‌ شدن به بدن? لوازم برقي از آنها در برابر برق‌ گرفتگي محافظت مي‌ کند.

براي استفاده از سيم ارت، ساختمان بايد چاه ارت با ساخت کاملا فني داشته باشد. اين سيم نبايد به چاه آب يا اسکلت فلزي نصب شود. دلايل استفاده از سيم ارت عبارت‌ اند از: حفاظت و ايمني تجهيزات الکتريکي و الکترونيکي، ايجاد شرايط ايدئال براي کار، حذف ولتاژ اضافي، جلوگيري از ولتاژهاي ناخواسته، ولتاژ تماسي و صاعقه و اطمينان از قابليت کار الکتريکي.

 سيم لاکي

سيم لاکي از يک رشته سيم ساخته شده که بر روي آن لايه نازک عايق است. حجم عايق آن کم است؛ به همين دليل در سيم‌ پيچي‌هاي موتور و ترانسفورماتور، بسيار از آن استفاده مي‌شود و به سيم ترانس هم معروف است. ضخامت آن 0.05 تا 6 ميلي‌متر است.

اميدواريم اين مطلب شناخت بهتري از سيم و کابل به شما داده باشد و با اطلاع از انواع و علائم سيم‌ها انتخاب دقيق‌تري داشته باشيد. براي مشاهده برندهاي مختلف سيم و کابل به لايت هوم مراجعه نماييد تا بتوانيد با اطمينان و کسب اطلاعات خريد خود را انجام دهيد.

مقايسه سيم و کابل

سيم يا wire از يک يا چند رشته باريک مسي يا آلومينيومي تشکيل شده که برخي از آن‌ها سيم مفتول يا تک رشته‌ اي و برخي ديگر سيم افشان يا چند رشته‌ ايي هستند. اما کابل يا cable از دو يا چند سيم و هادي عايق تشکيل شده است. مانند کابل شبکه، کابل کواکسيال، کابل برق و کابل‌هاي ديگر.

ساده ‌ترين روش تشخيص بين سيم و کابل اين گونه است که سيم معمولا قابل رويت است، در حالي که بيش ‌تر کابل‌ ها اغلب داراي پوشش هستند. به طور کلي نبايد اصطلاح سيم و کابل را باهم اشتباه گرفت.

به عنوان نمونه سيم برق يک اصطلاح غلط است و بايد کابل برق گفته شود، زيرا همين‌طور که گفتيم سيم از رشته باريک مسي تشکيل شده و کابل از سيم هاي تک رشته‌اي يا چندرشته‌اي. ما در زبان فارسي فقط از دو واژه سيم و کابل استفاده مي‌نماييم. اما جالب است بدانيد در زبان انگليسي علاوه بر اين‌ها واژه ديگري هم به نام Cord به کار مي‌رود که تفاوت آن با سيم و کابل اين است که Cord کابلي است که براي انتقال برق استفاده مي‌شود و خود واژه کابل تنها به جهت بيان انتقال ديتا به کار مي‌رود.

سيم و کابل تک رشته‌ اي و چند رشته‌ اي

بازار سيم و کابل معمولا در سيم ‌هاي چند رشته‌اي متقاضي بيشتري دارد تا سيم‌ هاي مفتولي. به اين دليل که ضخامت سيم ‌هاي چند رشته‌اي حالا هر ميزاني که مي‌خواهد باشد، قدرت انعطاف‌پذيري بالاتري نسبت سيم‌ هاي مفتولي دارند و در صنايعي که نياز به لحيم‌ کاري وجود دارد، مانند مدارهاي الکترونيکي بيشتر مورد استفاده قرار مي‌ گيرند. سيم چند رشته‌ اي معمولا مقاومت بالاتري دارد ولي در سيم تک رشته اي در اثر مرور زمان و تغييرات آب و هوايي که ساختار ماده تغيير مي‌کند سبب شکستگي و يا ايجاد ترک‌هاي ريز در فلز مي‌شود و در طول زمان اين ترک‌ها بيشتر و بزرگتر شده؛ درنتيجه فلز از هم مي‌ پاشد. اما فروش سيم و کابل چند رشته‌اي معمولا براي توليد کنندگان به صرفه نيست. به اين دليل که هزينه توليد سيم افشان يا چند رشته‌اي بيشتر از مفتولي است. از سيم‌ هاي مفتولي غير از صنعت الکترونيک و برق براي صنعت‌هاي ديگري هم مانند مکانيک استفاده مي‌شود که بيشتر براي جابجايي و يا محکم کردن به کار مي‌روند.

مقاومت الکتريکي در سيم ها و کابل ها

اصولا در سيم‌ هاي چند رشته ‌اي در سطح مقطع سيم شکاف‌ هاي بيشتري بين رشته‌ها وجود دارد. اما در فرکانس‌ هاي بالا از سيم‌ هاي چند رشته‌اي به دليل پديده اثر پوستي بيشتر استفاده مي شود. پديده اثر پوستي سبب تلف شدن نيرو در سيم مي‌شود که براي سيم ‌هاي معمولي اين اثر را کاهش نمي‌دهند و براي کاهش اثر از کابل‌ هاي ليتز استفاده مي‌نمايند. کابل ليتز از چند سيم چند رشته‌ اي تشکيل شده که با روکشي عايقي از هم جدا مي‌شود و سطح مقطع را براي عبور جريان بيشتر مي‌کند.

ضخامت سيم و کابل تاثير بر روي کيفيت آن

جريان الکتريکي حاوي ميليون ‌ها الکترون است. جريان الکتريکي رابطه مستقيم با تعداد الکترون‌ها دارد. اين يعني هرچه جريان بيشتر باشد تعداد الکترون‌ها نيز بيشتر مي‌شود و بايد از کابل ‌هاي داراي سطح مقطع بيشتر استفاده کرد. بنابراين هرچه سيم و کابل قطر بيشتري داشته باشد، جريان عبوري بيشتر و مقاومت در برابر عبور جريان کمتر مي‌شود. با اين وصف هرچه کابل ضخيم ‌تر باشد کمتر داغ مي‌شود و بنابراين کمتر دچار سوختگي مي‌گردد.

خريد سيني کابل

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 16:44

برای انتخاب لباس مجلسی زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

لباس مجلسی

لباس مجلسی زنانه لباسی شیک، مجلل، و مناسب برای مراسمات رسمی و نیمه رسمی میباشد. اما درواقع لباس مجلسی معمولا لباسی است که بلندی آن تا روی زانو است و در مهمانی رسمی شبانه آنرا میپوشند. البته مدل های مختلفی از این لباسها وجود دارد و این مقاله سعی دارد ویژگی پرطرفدارترین مدل ها را معرفی کند. اما در ابتدا بیایید نگاهی به باید و نبایدهای زمان پوشیدن لباس مجلسی بیاندازید.

نکاتی که باید به خاطر داشته باشید

کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های بدون پاشنه نپوشید، مگر اینکه کلا چاره دیگری نداشته باشید.

اندازه مناسب پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بلند برای مراسمات رسمی، پیراهن هایی که کوتاهی شان تا روی زانو یا کمی کوتاه ترند برای مراسمات نیمه رسمی، و پیراهن های تا روی زانو و بلندتر برای مراسمات خودمانی مناسب هستند.

جوراب شلواری بپوشید. جوراب شلواری های رنگ پا یا مشکی بدن نما هم برای مراسمات، مناسب هستند.

هم کفش جلو باز و هم کفش جلو بسته برای مراسمات رسمی یا غیررسمی، مناسب هستند. اگر کفشتان جلوباز است، جوراب شلواری بدون درز بپوشید.

دامن یا کت و شلوار نپوشید (مگر اینکه به مهمانی خودمانی یا نیمه رسمی دعوت شده باشید).

مقاله انواع جوراب زنانه و نحوه پوشیدن آنها را بخوانید.

سوالات متداول

چه اندازه آستینی برای لباس های مجلسی زنانه مناسب هستند؟

قانون کلی برای اندازه مناسب آستین وجود ندارد، بنابراین مدلی که راحتی بیشتری در آن دارید را بپوشید.

آیا باید کت یا مانتو به همراه داشته باشم؟

اگر مهمانی دیروقت تمام میشود، از روی احتیاط کت به همراه داشته باشید اما به همراه داشتن لباس های مجلسی ساده ای مثل شنل یا کت رسمی سبک هم خوب است. اگر سردتان نشود، بیشتر از مهمانی لذت خواهید برد.

چه گردنبندی بیشتر به یقه ی لباسم می آید؟

با لباس های یقه هفتی، گردنبندهای بلندتر با یک پلاک ساده بیاندازید که پرجلوه باشد و تأثیرش از بین نرود. با پیراهن های مجلسی یقه گرد، زنجیرهای سی سانتی یا کوتاه تر با یک آویز زینتی و زیبا بیاندازید که تأثیرگذار باشد.

انواع مدل آستین

آستین فانوسی

از قسمت بازو گشاد میشود، اما در قسمت مچ دست تنگ میشود تا به راحتی دستتان را حرکت دهید و در عین حال مراقب آستین لباس مجلسیتان هم باشید.

آستین لبه شیپوری

مدل این آستین به گونه ای است که از قسمت بازو گشاد میشود و انتهایش به شکل شیپوری بزرگ درمی آید.

آستین کَپ یا کلاهی

این مدل نوعی از آستین است که فقط قسمت بالای کتف را میپوشاند.

آستین گشاد و آویخته

قسمت بالای آستین گشاد است، اما به تدریج تنگ میشود تا اینکه در قسمت مچ کاملا تنگ و چسبان شود.

آستین چسبان

این آستین ها از ابتدا تا انتها، کاملا چسبان هستند و هیچ فضای آزادی ندارند.

آستین ژولیت

آستین های ژولیت اکثرا در قسمت بازو گشاد هستند، اما در قسمت کتف، روی پارچه پف دارند.

آستین سه ربع

بلندی آستین های سه ربع تا زیر آرنج است و اغلب هم تاحدی تنگ هستند.

آستین کلوش

این آستین ها کاملا در قسمت پائین گشاد هستند و گاهی اوقات برای گشادتر به نظر رسیدن، قسمت بالای آستین را پف میدهند.

چه مدل آستینی برای شما مناسب است؟

اگر بازوی خوش فرم و جذابی دارید، شاید بخواهید آنها را بهتر نشان داده و به رخ دیگران بکشید، با پوشیدن آستین های کپ، پوستتان را نشان دهید و با پوشیدن آستین های چسبان، فرم بازوهایتان را نشان دهید. اگر بازوهایتان لاغرتر از آن چیزی است که میخواستید، میتوانید با پوشیدن آستین های کلوش، فانوسی، یا آستین گشاد و آویخته، جذابیت بیشتری به دستتان بدهید.

آیا از آنچه که میخواستید بازوهایتان کمی چاق تر است؟ آستین های لبه شیپوری و ژولیت، انتخاب بهتری برایتان هستند. آستین ژولیت با پفی که روی کتف دارد، توجه از روی قسمت های دیگر بازویتان که نمیخواهید دیده شود را برمیدارد. همچنین درمقایسه، بخش شیپور آستین لبه شیپوری، بقیه ی قسمت های بازویتان را کوچکتر نشان میدهد.

لباس مجلسی مناسب فرم اندام شما

لباسی جذاب، مجلل و شیک است. شما این سوال را میپرسید که آیا این لباس مجلسی به من می آید؟

سوال خوبی است. قبل از خریدن و اجاره لباس مجلسی زنانه ای که همیشه میخواستید آنرا داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. بنابراین همه ی ما نمیتوانیم همان هیکل بی نقصی که این روزها مدل های روی صفحات اکثر مجلات به خود اختصاص داده اند را داشته باشیم، اما آیا دلیلی وجود دارد که نخواهید به خوبی هایتان نگاه کنید؟

 البته که نه! با دستچین چند نکته و حیله میتوانید بر نکات مثبتتان تأکید کنید و نکات منفی تان را کم اهمیت جلوه دهید.

تشخیص نوع فرم بدنتان

مهمترین عامل، انتخاب یا اجاره لباس مجلسی زنانه مناسب فرم اندامتان میباشد. اگرچه اکثر افراد میتوانند ویژگی هایی که در بیشتر از یک دسته قرار میگیرند را داشته باشند، اما نوعی لباس مجلسی را انتخاب کنید که به طورکلی شما را به بهترین نحو نشان دهد.

ویژگی اندام گلابی مانند

چه ویژگی هایی دارد؟

لاغر/ بالاتنه لاغر- سینه های کوچکتر- باسن و ران ها بزرگتر از بالاتنه.

دنبال چه لباسی بگردید:

دامن های فون دار یا پیراهن های دارای خط کمر مدل امپراتوری بگیرید. این لباس ها به شما کمک میکنند تا توجه از روی پائین تنه بدنتان برداشته شود و هیکلتان متناسب تر به نظر برسد.

پیراهن های دورنگه که قسمت بالاتنه رنگ روشنترو قسمت پائین تنه تیره رنگ دارند، بالاتنه تان را بهترو برجسته تر نشان میدهند.

پف روی شانه ی لباس، میان بالاتنه و پائین تنه، توازن ایجاد میکند.

ویژگی اندام معمولی

چه ویژگی هایی دارد؟

سینه و باسن کوچک- کمی قوس کمر- پاهای لاغر و کشیده.

دنبال چه لباسی بگردید:

پیراهنی با چند لایه پارچه که روی هم جمع شده اند بخرید.

پیراهن با بالاتنه شنل دار و دامنی آویخته انتخاب کنید که کمرتان را برجسته تر نشان دهد.

کت و شلوار مهمانی یا کت پپلیوم بخرید.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 20:36

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای توزیع و پخش محصولات کمپانی سامسونگ، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های سامسونگ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و فنی پیشرفته، قادر هستند تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در تلویزیون‌های سامسونگ را برطرف نمایند. کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد هر دستگاه و شیوه‌ی تعمیر منحصر به فرد ان را آموخته‌اند.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ

 

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه خود بهره‌ ببرید.

لازم به یادآوری است که به دلیل ساختار ویژه‌ی محصولات سامسونگ، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل دستگاه به وجود آید. برای پیشگیری از اتفااقت این‌چنینی تعمیر هر یک از محصولات این شرکت را صرفاً به نمایندگی سامسونگ بسپارید. خدمات نمایندگی سامسونگ، به بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل آشنایی با تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. بعلاوه کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات تلویزیون سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در تلویزیون‌های سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ را دارند.

نمایندگی سامسونگ و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از محصولات سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ در بخش زیر ارائه خواهند گشت.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. در این نمایندگی به راحتی می توانید مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تسهیلات را دریافت کنید. این خدمات و تسهیلات به گونه ای طراحی شده اند که تمام نیاز های کاربران در هر سطحی را تامین می کنند. در این نمایندگی از تعمیر تلویزیون سامسونگ تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه کارت گارانتی کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

بخش سرگرمی های خانگی

شرکت سامسونگ الکتریکز از سال ۱۹۶۹ آغاز به کار کرد که تولید غالب آن هم تلویزیون بود. نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال ۱۹۷۰ وارد بازار شد.سامسونگی ها در دهه ۷۰ کسب و کار خود را گسترش دادند و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفتند. این شرکت همچنین در این زمان تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را هم آغاز کرد.در دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 21:11

برای انتخاب لباس مجلسی زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

لباس مجلسی

لباس مجلسی زنانه لباسی شیک، مجلل، و مناسب برای مراسمات رسمی و نیمه رسمی میباشد. اما درواقع لباس مجلسی معمولا لباسی است که بلندی آن تا روی زانو است و در مهمانی رسمی شبانه آنرا میپوشند. البته مدل های مختلفی از این لباسها وجود دارد و این مقاله سعی دارد ویژگی پرطرفدارترین مدل ها را معرفی کند. اما در ابتدا بیایید نگاهی به باید و نبایدهای زمان پوشیدن لباس مجلسی بیاندازید.

نکاتی که باید به خاطر داشته باشید

کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های بدون پاشنه نپوشید، مگر اینکه کلا چاره دیگری نداشته باشید.

اندازه مناسب پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بلند برای مراسمات رسمی، پیراهن هایی که کوتاهی شان تا روی زانو یا کمی کوتاه ترند برای مراسمات نیمه رسمی، و پیراهن های تا روی زانو و بلندتر برای مراسمات خودمانی مناسب هستند.

جوراب شلواری بپوشید. جوراب شلواری های رنگ پا یا مشکی بدن نما هم برای مراسمات، مناسب هستند.

هم کفش جلو باز و هم کفش جلو بسته برای مراسمات رسمی یا غیررسمی، مناسب هستند. اگر کفشتان جلوباز است، جوراب شلواری بدون درز بپوشید.

دامن یا کت و شلوار نپوشید (مگر اینکه به مهمانی خودمانی یا نیمه رسمی دعوت شده باشید).

مقاله انواع جوراب زنانه و نحوه پوشیدن آنها را بخوانید.

سوالات متداول

چه اندازه آستینی برای لباس های مجلسی زنانه مناسب هستند؟

قانون کلی برای اندازه مناسب آستین وجود ندارد، بنابراین مدلی که راحتی بیشتری در آن دارید را بپوشید.

آیا باید کت یا مانتو به همراه داشته باشم؟

اگر مهمانی دیروقت تمام میشود، از روی احتیاط کت به همراه داشته باشید اما به همراه داشتن لباس های مجلسی ساده ای مثل شنل یا کت رسمی سبک هم خوب است. اگر سردتان نشود، بیشتر از مهمانی لذت خواهید برد.

چه گردنبندی بیشتر به یقه ی لباسم می آید؟

با لباس های یقه هفتی، گردنبندهای بلندتر با یک پلاک ساده بیاندازید که پرجلوه باشد و تأثیرش از بین نرود. با پیراهن های مجلسی یقه گرد، زنجیرهای سی سانتی یا کوتاه تر با یک آویز زینتی و زیبا بیاندازید که تأثیرگذار باشد.

انواع مدل آستین

آستین فانوسی

از قسمت بازو گشاد میشود، اما در قسمت مچ دست تنگ میشود تا به راحتی دستتان را حرکت دهید و در عین حال مراقب آستین لباس مجلسیتان هم باشید.

آستین لبه شیپوری

مدل این آستین به گونه ای است که از قسمت بازو گشاد میشود و انتهایش به شکل شیپوری بزرگ درمی آید.

آستین کَپ یا کلاهی

این مدل نوعی از آستین است که فقط قسمت بالای کتف را میپوشاند.

آستین گشاد و آویخته

قسمت بالای آستین گشاد است، اما به تدریج تنگ میشود تا اینکه در قسمت مچ کاملا تنگ و چسبان شود.

آستین چسبان

این آستین ها از ابتدا تا انتها، کاملا چسبان هستند و هیچ فضای آزادی ندارند.

آستین ژولیت

آستین های ژولیت اکثرا در قسمت بازو گشاد هستند، اما در قسمت کتف، روی پارچه پف دارند.

آستین سه ربع

بلندی آستین های سه ربع تا زیر آرنج است و اغلب هم تاحدی تنگ هستند.

آستین کلوش

این آستین ها کاملا در قسمت پائین گشاد هستند و گاهی اوقات برای گشادتر به نظر رسیدن، قسمت بالای آستین را پف میدهند.

چه مدل آستینی برای شما مناسب است؟

اگر بازوی خوش فرم و جذابی دارید، شاید بخواهید آنها را بهتر نشان داده و به رخ دیگران بکشید، با پوشیدن آستین های کپ، پوستتان را نشان دهید و با پوشیدن آستین های چسبان، فرم بازوهایتان را نشان دهید. اگر بازوهایتان لاغرتر از آن چیزی است که میخواستید، میتوانید با پوشیدن آستین های کلوش، فانوسی، یا آستین گشاد و آویخته، جذابیت بیشتری به دستتان بدهید.

آیا از آنچه که میخواستید بازوهایتان کمی چاق تر است؟ آستین های لبه شیپوری و ژولیت، انتخاب بهتری برایتان هستند. آستین ژولیت با پفی که روی کتف دارد، توجه از روی قسمت های دیگر بازویتان که نمیخواهید دیده شود را برمیدارد. همچنین درمقایسه، بخش شیپور آستین لبه شیپوری، بقیه ی قسمت های بازویتان را کوچکتر نشان میدهد.

لباس مجلسی مناسب فرم اندام شما

لباسی جذاب، مجلل و شیک است. شما این سوال را میپرسید که آیا این لباس مجلسی به من می آید؟

سوال خوبی است. قبل از خریدن و اجاره لباس مجلسی زنانه ای که همیشه میخواستید آنرا داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. بنابراین همه ی ما نمیتوانیم همان هیکل بی نقصی که این روزها مدل های روی صفحات اکثر مجلات به خود اختصاص داده اند را داشته باشیم، اما آیا دلیلی وجود دارد که نخواهید به خوبی هایتان نگاه کنید؟

 البته که نه! با دستچین چند نکته و حیله میتوانید بر نکات مثبتتان تأکید کنید و نکات منفی تان را کم اهمیت جلوه دهید.

تشخیص نوع فرم بدنتان

مهمترین عامل، انتخاب یا اجاره لباس مجلسی زنانه مناسب فرم اندامتان میباشد. اگرچه اکثر افراد میتوانند ویژگی هایی که در بیشتر از یک دسته قرار میگیرند را داشته باشند، اما نوعی لباس مجلسی را انتخاب کنید که به طورکلی شما را به بهترین نحو نشان دهد.

ویژگی اندام گلابی مانند

چه ویژگی هایی دارد؟

لاغر/ بالاتنه لاغر- سینه های کوچکتر- باسن و ران ها بزرگتر از بالاتنه.

دنبال چه لباسی بگردید:

دامن های فون دار یا پیراهن های دارای خط کمر مدل امپراتوری بگیرید. این لباس ها به شما کمک میکنند تا توجه از روی پائین تنه بدنتان برداشته شود و هیکلتان متناسب تر به نظر برسد.

پیراهن های دورنگه که قسمت بالاتنه رنگ روشنترو قسمت پائین تنه تیره رنگ دارند، بالاتنه تان را بهترو برجسته تر نشان میدهند.

پف روی شانه ی لباس، میان بالاتنه و پائین تنه، توازن ایجاد میکند.

ویژگی اندام معمولی

چه ویژگی هایی دارد؟

سینه و باسن کوچک- کمی قوس کمر- پاهای لاغر و کشیده.

دنبال چه لباسی بگردید:

پیراهنی با چند لایه پارچه که روی هم جمع شده اند بخرید.

پیراهن با بالاتنه شنل دار و دامنی آویخته انتخاب کنید که کمرتان را برجسته تر نشان دهد.

کت و شلوار مهمانی یا کت پپلیوم بخرید.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 140 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 20:21

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید یا به دنبال تعمیر آن؟ اگر دوست دارید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ را خریداری کنید یا اینکه به دنبال مرکز معتبر و متخصصی برای تعمیر موبایل سامسونگ هستید، ما به شما نمایندگی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.

نمایندگی موبایل سامسونگ در کنار ارائه خدمات فروش انواع مدل‌های موبایل سامسونگ، خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کارشناسان این مرکز با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مشتریان ّنمخود بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را به آن‌ها معرفی کرده و تمامی مشاوره‌های لازم را به رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهند.

از طرفی تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با عیب‌یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را که یا نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری تشخیص داده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات ویژه نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا شوید.

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

خوشبختانه نمایندگی موبایل سامسونگ از شعبه‌های متعددی در تهران برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند. شعبه‌های نمایندگی سامسونگ در تهران در مناطق:

ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند؛ بنابراین کاربران تهرانی موبایل سامسونگ درصورتی که تصمیم داشتند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ استفاده کنند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ نسبت به محل سکونت خود مراجعه کنند.

نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج

شعبه‌های نمایندگی موبایل سامسونگ تنها به کلان‌شهر تهران محدود نمی‌شوند بلکه این مرکز در کلان‌شهر کرج، منطقه شاهین ویلا نیز شعبه دارد؛ بنابراین کاربران کرجی نیز می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی موبایل‌ سامسونگ به صورت حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج مراجعه کنند.

نمایندگی موبایل سامسونگ از دو بخش بسیار بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ تشکیل شده است که کارشناسان بخش فروش موبایل سامسونگ، ضمن مشاوره و راهنمایی دقیق کاربران جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در بخش تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ نیز تکنسین‌های حرفه‌ای حضور دارند که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرستان‌ها

خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ تنها شامل حال کاربران کرجی و تهرانی موبایل سامسونگ نمی‌شود. کاربران شهرستانی هم می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز استفاده کنند اما چگونه؟ اگر در شهرستان ساکن هستید و با مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید برای اینکه بتوانید از خدمات عیب‌یابی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ استفاده کنید باید موبایل خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنید.

در واقع یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز در شهرستان‌ها، دریافت موبایل‌های معیوب شده کاربران و تعمیر آن‌ها است. به گونه‌ای که کارشناسان گوشی معیوب شده را تحویل گرفته، آن را مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌دهند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی گوشی سامسونگ با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد.

خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش گوشی سامسونگ، تعمیرات تاچ انواع گوشی سامسونگ و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.

تعمیر برد موبایل سامسونگ

یکی از اقداماتی که در نمایندگی موبایل سامسونگ و با هدف رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود، تعمیر برد است. برد یک قطعه تعیین کننده و مهم در انواع محصولات الکترونیکی است که در گوشی های هوشمند نیز تعبیه شده است. این قطعه، درست مثل مادربرد در کامپیوتر، به نوعی کنترل کننده سایر قطعات گوشی است. بخش های مختلفی همچون پردازنده، رم و … روی برد قرار دارند و توسط آن هدایت و کنترل می شوند.

بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم خرابی برد یا سوختن آن، می تواند گوشی را به طور کلی از کار بیندازد. تعدادی مقاومت، خازن، سیم پیچ و ترانزیستور در این قطعه وجود دارند که فرایند تعمیر برد موبایل سامسونگ ، روی تعمیر و تعویض آنها متمرکز می شود. چنانچه با تعویض این بخش ها برد با حالت عادی باز گردد، تعمیرات موبایل Samsung به پایان خواهد رسید. اما گاهی، به ویژه وقتی برد می سوزد، تعمیر این قطعه عملا امکان پذیر نبوده و چاره ای جز تعویض آن باقی نخواهد ماند. تعویض برد هزینه بالایی دارد و بهتر است تا حد امکان از آسیب دیدگی این قطعه جلوگیری کنید.

مرکز تعمیرات سامسونگ

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 14:47

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :